19 септември 2008

Автобиография (2 в 1 )

(две в едно... ~Еtchi~ и *krasimira1* )



~
Вълна съм... Бурна, силна, страстна,

разбиваща се на капки ситнопенни

във вълноломът с осанка властна...

Следи оставям след себе си солени.
~

*
А аз поляна в прегръдката на планина,

в мечтите си достигнала дори... небето.

Потънала съм в цвят, окъпана в роса,

събрала много сила, красота в сърцето.

*

~
В нощта, седефено лунно отражение

проблясва с нюанс сребрист по мен...

Цяла поемам го, с шепнещо вълнение

понасям образа му към брега студен.
~

*
Невидима ръка пали нощем звездите

небето със воал вълшебен се облича,

с луната си говоря, скривам си сълзите,

душата е голяма, силно, чисто обича.

*

~
Усмихваща се изгревно пробуждам,

обгръщам нежно, обливам с топлота.

Спокойна, волна, талазно подреждам:

отливно съм строга, приливно добра.
~

*
Утрото тихо, на пръсти... пристъпва

слънчев лъч по лицето ми танцува,

тъгата на усмивката място отстъпва

вятър по въздуха съдбата ми рисува.

*

~
Прииждам, достигам и завладявам,

по-рядко тъмна, по-често светлина,

докосвам ласкава, спомен оставам.

Вълна... Понякога приличам на жена.
~

*
С природата в мен сезоните променям :

от жарко лятна преливам в есен златна,

дори зимно бяла топлотата не отнемам,

живот възраждам, пролетно благодатна.

*

~*


19.09.2008г

(цикъл "Съавторски")

Няма коментари: